Årets första julfilm: Christmas Magic

I måndags var jag hemma, småseg med en förkylning och regnet öste ner utanför...ypperligt tillfälle för att titta på första julfilmen för i år! Då jag vill spara på mina favoriter ett tag till slog jag till på en jag aldrig sett förut: Christmas Magic.
 
 
Filmen handlar om Carrie, en upptagen karriärskvinna som råkar ut för en bilolycka några veckor innan jul. Hon vaknar upp i Central Park med Henry, en äldre man som är hennes "andliga ledare" och ska hjälpa henne över till andra sidan. Men först har hon ett uppdrag...
 
Mina tankar om filmen är främst att storyn är väldigt tunn och full av "hål", men bryr man sig inte så mycket om det så bjuds det ändå på en del mysiga och hjärtvärmande stunder. Så för den sakens skull tycker jag att det är en sevärd film, bara liiite för cheesy för min smak tyvärr.
 
 
Kan ses HÄR.
Film | |
Upp