Juligt från Ullared

All shopping på temat jul som fick följa med mig hem:
 
 
Bakformar till alla godsaker som snart ska börjas göras.
 
En liten "skojpresent" till sambon, så han hamnar lite mer i stämning tänkte jag, haha.
 
Doftljus, ett måste! Besviken över att det inte fanns några Yankee Candle i år dock...
 
Supersött kuddfodral, nu måste jag bara köpa en kudde till det också...
 
Ä-l-s-ka-r den här t-shirten, så nöjd. 
 
Nödvändigheter till julklappsinslagningen.
 
Kökshandduk.
 
Matchande påslakan till mig och sambon köpte jag också.
 
Hittade en bok med noveller som verkade mysig, ser fram emot att få börja läsa den snart! Läst en del av författaren tidigare, som jag gillat mycket, så hoppas denna lever upp till förväntningarna.
 
Löpare till vardagsrumsbordet.

Bordstabletter till köket, de gnistrar så fint i verkligheten!
 
Shopping | |
Upp