En juldröm...eller?

 
                                                                         
Okej, jag har ett riktigt lyxproblem. Såhär är det: i januari flyttade jag till min första "riktiga" lägenhet. Dessförinnan har jag bott hemma (obviously..) och i en liten studentlägenhet. Jag åkte dock alltid hem över jul strax efter Lucia de åren jag pluggade, så därför hade jag aldrig jättepyntat i den andra lägenheten. Nån adventsljusstake och så mest.
 
I år är alltså första gången jag ska pynta, inhandla och fixa helt själv, precis som jag vill ha det. Till problemet då - jag vet inte alls h-u-r jag faktiskt vill ha det?!  Känns som att jag gillar alla stilar och vill ha allt på samma gång, vilket gör mig jättestressad. Så himla dumt, för på samma gång så är jag jätteexalterad och längtar tills jag får sätta igång på riktigt. Nåja, en Ullareds-tripp med mamma är inbokad i veckan och då räknar jag med massor av julshopping. Det kommer nog lugna mina nerver litegrann :)
 
 
Allmänt | |
Upp