Första december och allmänt kaos

 
 
 
Alltså fatta, DECEMBER ÄR HÄR! Helt sjukt, har inte alls hunnit med känner jag. Som vanligt startade jag morgonen med frukost framför premiäravsnittet av årets julkalender. Jag tror jag ska ge den ett försök till imorgon men verkar inte direkt vara i min smak, synd. 
 
I övrigt är det lite smått kaosartat här hemma faktiskt. I onsdags gick jag nämligen från att vara "låtsas-sambo" till sambo på riktigt, dvs att min pojkväns lägenhet är lämnad och urstädad och alla hans grejer numera står hemma hos mig. Så vi har en del att stå i, men jag hoppas på att vi blir klara imorgon så jag kan sätta upp adventsbelysningen och bara mysa...♥
Allmänt | |
#1 - - Jul, Strålande Jul:

Sjukt hur fort det har gått, plötsligt var det liksom december! Har inte haft tid att se julkalendern än, men tråkigt att den inte verkar vara så bra.

Svar: Eller hur, vad hände liksom? Ja, eller ska inte säga att den inte är bra, men "sci-fi" och sånt är inte alls min grej tyvärr!
Ida

Upp