Juligheter från Ullared

Hej julvänner!
I torsdags var det dags för den årliga Ullaredsresan med mamma och hennes jobb igen.
Fick med mig några juliga saker som jag tänkte dela med mig av här.
 
4-pack ljus, tyckte de var så söta.
 
Allt inför julbaket!
 
Gästhanddukar till badrummet. Galet billiga, kostade endast 5 kr/st.
 
Mysig pläd. Lite mer vintrig än julig vilket jag tycker är bra, då den kan ligga framme ända till februari istället för att plockas undan direkt efter jul.
 
Till adventsljusstaken.
 
Fler ljus - dessa med doft av pepparkaka.
 
Set med duschgel.
 
Prydnadsgran.
 
Fina servietter till julfikan.
 
...Som jag tänkte förvara i den här burken. Alltid velat ha en julig kakburk men inte hittat någon jag gillat tidigare.
 
Älskar Toffifee <3
 
Julklappspapper är ett måste. 
 
 Till sist två tottar, älskar rosetter så det blir nog fint till julafton tänkte jag.
 
Shopping | |
Upp